max35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu google'a güvenilmez kpss'ye daha sıkı çalışmak lazım
En güzel yorum bu olmuş. Bir dönem "Adsense mi, normal iş mi?" diye açılan başlıklar altında yapılan çeşitli yorumları hatırlıyorum da; adsense'den 3-5 kuruş kazanan arkadaşlar adsense'ye sırtını dayayıp hayatını idame etmekten bahsederken son gidişatlar umarım insanların gözünü açar da hayatlarının kontrollerini botlara ya da başka kişilere bırakmaktansa, ellerine almayı tercih ederler.

Geçmiş olsun, yeni çalışmalarınızda daha dikkatli olursunuz umarım.