Merhaba, benim merak ettiğim bir konu var..
Bu güne kadar imlemeyi hiç kullanmayan biriydim, fakat merak ettim gerçekten hit sağlıyor mu diye ve hepimizin bildiği sosyal medya sitelerine üyelikler açarak imleme yaptım..

Filmi ekler eklemez günün belirli saatlerinde hit patlaması yaşanıyor ama neredeyse tamami yabancı...Siteye gir çık yapmıyorlar 12-13 kişi girdiyse 7-9 en az 2-3 dk sitede kalıyor.
Filmlerin izlenme oranı ( sayaç ) ciddi şekilde artıyor...Hiti fazla olmamasına rağmen aktif site gibi görünüyor.

Peki bu şekilde imleme yapmamın siteye bir zararı olur mu ?
Türkçe sitede yabancı hit ne derece mantıklı ?
Hitler 2-3 gün 160 civarındayken sonraki 2-3 gün boyunca 60-90 arasında oldu..Şimdi tekrar yükseldi... ( 1-2 haftalık site )