Tüm filmlerin ihtarlarını digiturk gönderiyor zaten, rahat olun

.
Sildikten sonra dava felan açılmaz o konuda rahat olun, daha da rahatlamak istiyorsan o maili gönderen kişiyle iletişim kur, iletişim iyidir her zaman
Hocam bu yazıyı okuduktan sonra tırsmadım desem yalan olur da bende öyle dava açıcaz falan denmemiş. Tövbe edeceğim şu film kalksın, bir daha film sektöründe yer alırsam...
http://www.hukuki.net/showthread.php...-Telif-haklari