bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milliyet diyorum doğan diyorum . dahada birşey demeye gerek var mi ?
Sonuna kadar haklısınız. Bu adamlar yokken herşey çok güzeldi. Ama şimdi tüm taşlar yerinden oynadı.