Arkadaşlar merhaba,

yeni türeyen bir sıkıntı var. Kullanıcı paypal ile ödeme yapıyor sorunsuz payaldan gönüştede ödeme alındı teşekkürler diyor.

Gel gelelim fatura sistemde ödenmedi kalıyor. Konu ile ilgili ücretli / ücretsiz destek vericek arkadaşlar varsa Pm atmalarını rica ediyorum