azına istemeyen cogundan olur

okadar backlınk almasaydı gercekten markalasmak ıstıyorsan nıe backlınk demekkı bı ıs pesındesın ozaman google senınle bagını keser google bu sekılde guzel gıdıyor

desteklıyorum yuru be google

google artık forum sıstemını kuruyor her turlu kategorıde bır sıte acıp aramalarda kendı sıtesıne yonlendırecek .D