azına istemeyen cogundan olur
okadar backlınk almasaydı gercekten markalasmak ıstıyorsan nıe backlınk demekkı bı ıs pesındesın ozaman google senınle bagını keser google bu sekılde guzel gıdıyor
desteklıyorum yuru be google
google artık forum sıstemını kuruyor her turlu kategorıde bır sıte acıp aramalarda kendı sıtesıne yonlendırecek .D