Konunun 3 gündür üst sıralarda kalmasını sağlayan en önemli faktör " Bu tarz konuları niye açıyosunuz, yakalanıcaz" vs tarzı yapılan yorumlar oldu. Aslında ciddi anlamda bu konuda rahatsız olan kişiler yorum yaparak konunun yukarıda kalmasına katkıda bulunmazlar. Susarlar ve konu kaybolur gider. Geldiğimiz noktada bu arkadaşlar sayesinde konu devamlı yukarıda kaldı. Demek ki zaten bu şekilde yorum yapanlar akılcı düşünen ve davranan kimseler değildir. O yüzden ciddiye almadım hiç birini. Bu arkadaşlara tekrar söylüyorum boş kalabalık yapmayın. Konu benim adıma ciddi yararlı oldu diyebilirim.
http://www.nevzaterdag.com/web-sites...-vergi-boyutu/ özellikle bu yazı. Bilgi veren ve yararlı olmaya çalışan arkadaşlara birkez daha teşekkür ederim. Konu hakkında farklı tecrübe sahibi olan kişiler var ise lütfen paylaşımdan kaçınmasınlar.