Arkadaşlar bende mi problem var adsense'de mi anlamadım, sayfa tıklanma oranım izlenime göre çok düşükmüş gibi hissediyorum. Gelen gelirler TBM'lerim iyi olmasına rağmen TO'dan dolayı düşük oluyor? ne yaparsam daha fazla tıklanabilir reklamlara? ya da ne yaparsam daha fazla kazanabilirim?