Plustre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O pm yi bende alabılırmıyım cok ozel degılse :=)
hocam vallahi sildim ya msj kutusu doldu diye... arkadaşta duruyorsa benim için özel değil, rica edersek belki yollayabilir