SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıra 4 tane hala gelcek

bu arada 25 sipariş etmişim

İnsan utanır biz bitane alamıyoruz Sipariş verdiğimiz bile yok ortalarda üstüne birde para yatırıyoruz