Merhaba,

Şükürler olsun aile, iş, sosyal hayatım çok iyi gidiyor. Elimden geldiğince kan kanseriyle mücadele eden bir vakıfa yardım ediyorum. Ama artık bir kurban kesmenin zamanı geldiğini düşünüyorum. Etrafımda bu konuda bilgili alabileceğim kişilere sormaktan çekiniyorum çünkü gösteriş yapar gibi olmasın istiyorum, burada da beni real olarak tanıyan az olduğu için konu açmayı düşündüm (:

İlla ki kan akması lazım mı? Bir kurban ücretini aynı niyetle bağışlasam da olur mu(kesimsiz adak dedikleri)?