JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon açtınız mı efendim...

Sıkıntınız nedir yazın yardımcı olalım 1 aydır ilgi yok diyorsunuz okumadınız galiba yazılan post ları önce kim olduğunu web sitenizi ve sıkıntınızı post atın ondan sonra ilgilenilmezse ilgi yok deyin...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:35:32 -->-> Daha önceki mesaj 19:33:41 --

Uzaklaştırma konusunda da çok umrumda değil R10 üstünden kazandığım paraya muhtaç değilim günlük hamd olsun 500-1000 TL arası kazancımız var... Kimseyi dolandırma veya burdan gelecek paraya çok aman allahım ihtiyacımız yok.... Yönetim isterse uzaklaştırsın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:36:50 -->-> Daha önceki mesaj 19:35:32 --

Sıkıntısı olan arkadaşlar hesap numaralarını versin ücretlerini 3 iş gününde iade edecem sistemlerde benden hediyem olsun....
ilginç bir üslup, paraya ihtiyacım yoktur demeniz. Satış yapmayın o halde yada yapıyorsanız şikayetlerle ilgilenin. Yönetim isterse uzaklaştırsın demeniz zaten bu forumu hak etmediğinin kanıtıdır. Bir çok script yüzünden üyeler mağdur kalmakta, kontrol etmeden hemen satışa çıkarılıyor maalesef sonra şikayetlerle ilgilenen olmuyor. Genelde de askere gittim evlendim hastayım gibi yalanlara şahit olabiliyoruz.