DGS ile geçişte zaten fazlasıyla zaman kaybediyorsun. Alttan derslerin oluyor görmen gereken, veremediğim matematik, fizik dersleri. Yani programcılığı 2yılda okuyup 4-5 yıl da mühendislik okuman gerekiyor neredeyse. O yüzden programcılık yazıp sonra ben mühendisliğe geçerim DGS ile diye düşünenler bir sene daha hazırlanıp direk mühendisliğe girmeye çalışması daha mantıklı olur. Ben o şekilde yapacağım. Hem mat-2 fizik kimya derslerindeki eksikleri bir sene daha hazırlanarak biraz olsun kapatırım diye düşünüyorum