Değerli arkadaşlar,

Dizüstü Bilgisayar alacağım. 1200-1300 lira gibi bir bütçem var. Sağlam birşey olsun istiyorum. Ayrıca lisanslı bir işletim sistemi olmalı bilgisayarı aldığım zaman.

Tavsiyeleriniz nedir?