Arkadaşlar bir dostum için yeni adsense başvurusu yaptım 1. ve 2. onaydan geçirdim. Lakin kendisine ulaşamadığım için adres bilgilerini sallamıştım. Şimdi 10$ ödemeyi geçmiş ve otomatik pin yollamış sallanan adrese. Sorum;

4 hafta bekleyip yeni pin istemek mi daha mantıklı yoksa yeni başvuru mu? 2. onaydan sonra ban riski olur mu? Yani sonuçta 4 hafta daha beklenecek ve 2 haftada yeni adrese ulaşacak toplamda 6 hafta gibi bir süre geçecek. Bu süre de site para kazanacak kazanan paralar banlanma riski varsa boşa gider.

2. Onaydan geçen bir hesap kural ihlali olmadıkça (geçersiz tıklama vs.) ban riski var mı? Yoksa normal pinli hesap gibi risksiz bir halde midir?

Uzman arkadaşların cevaplarını bekliyorum.