1 aylık olduklarında iç dış parazit yaptıracaksın ve veteriner sana aşı takvimini söyleyecek. verem lösemi kuduz falan bir ton aşı yaptıracaksın. Bu aşıların bazılarını her sene yineleyeceksin. İç ve dış parazitini yazın ayda bir kışın 3 ayda bir yaptırırsın. Ben kedileri hiç sevmem derdim bir kedi yavrusu bulana kadar. Şimdi 2 tane var )))