ilk kedime ilk okula giderken bakmıştım sözde yıkayıp bırakacağım demiştim

. o günden beri 20 yaşına geldim hala torunu diyeyim

yine bakıyorum 1 tanesine. artık evde değil ama sürekli kapıya çıkıoyr günde 2-3 kez

. ben hiç aşı falan yaptırmamıştım ama sen yine de yaptır hocam benimkiler sağlıklıydı şükür. birde aklında bulunsun gözünde bir sorun olursa tarihi geçmemiş normal göz damlalarından kullanabilirsin. tabiki hepsi kullanılmayabilir ama bizim kullandığımızı onda da kullanmıştık bir problem olmamıştı aksine çok yararlı olmuştu.