SeA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu temaları her ay görebilmemiz için üye mi olmamız gerekiyor siteye?

ayrıca sadece bu free'ler için mi mail yolluyor reklam için de yolluyor mu aylık ortalama kaç mail gelir...

Mesajımı alıntılayarak cevaplarsanız sevinirim.
Her ay ücretsiz olduktan sonra diğer aylar eski ücretine geri dönüyor, mail gelmiyor kendi anasayfasından bakıyorsunuz