darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence facebook uygulaması yapmak yerine https://hootsuite.com/ gibi harici bir site yapıp facebook ile giriş seçeneği koyun daha güzel olur. Çünkü bu durumda uygulamaya giriş yapmadan jeton fiyatları, ekran görüntüleri vs. bilgi elde edemiyoruz.

Fiyatlar da hootsuite gibi uygun olursa almayı düşünürüm.
Tavsiyeniz için teşekkürler. Şimdilik bu şekilde devam etmeyi düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda tavsiyenizi dikkate alabilirim.

Jeton fiyatları şimdilik bu şekilde;