OmurTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunları yapmadığımızı nereden biliyorsunuz ? Sizce bu konuya yazı yazma hakkına sahip misiniz ? Biz yaşadıklarımızı anlatıyoruz bu tür işlemlerde zaten gerekenler yapıldı hatta ip lerin anonsları kapatıldı null yerine bilginiz olmadığı konulara yorum yapmamanızı öneririm

iyi forumlar.
Bunları yapsan yada doğru yapabilmiş olsan gelip burada ağlamalı tavırlarla şikayet konusu açmazsın. 2. cisi forum ortamında bunları yazıyorsan bende gelip burada yazarım. Kendine ait özel bir alanın değil...!

Sen benim bilgim olmadığını ne yaptığımı bundan sonra ne yapacağımı nerden biliyorsun ?

Localsistem' de arkadaşın sanırım o da localinde beğenip dursun yaptıklarını.