turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın ama hata sizde. Hatanız ucuz ve kaliteli hizmet sağlamak değil. Böyle bir hizmet sağlanacağı zaman bu hizmete ilişkin ekipmanlarınızı daha önce kurmamanız.

Güzel juniper bir firewall eğer network üzerinde olsaydı hiç kimse dışarı atak basamazdı. dışarıdan gelen atağıda ip null route ederdiniz.
Bunları yapmadığımızı nereden biliyorsunuz ? Sizce bu konuya yazı yazma hakkına sahip misiniz ? Biz yaşadıklarımızı anlatıyoruz bu tür işlemlerde zaten gerekenler yapıldı hatta ip lerin anonsları kapatıldı null yerine bilginiz olmadığı konulara yorum yapmamanızı öneririm

iyi forumlar.