Bu sekılde bana 1.400 TL girdi ayıptır soylemesı kredı kartımdan acık kalmış baglı kartımda haberım olmadan hergun 30 40$ reklam cıkmıs bı sayfama reklam bıttıgı gıbı kredı kartı vs bırakma hesabında hocam olanlarda cıkarsın benden soylemesı.
Aynen böyle oluyor. Zaten bunu yazıyorlar. Yani iptal etmezseniz, 24 saatte bir aynı oran kadar çekim yapılıyor. Bu cep telefonu operatörlerinin tarifeleri gibi. Aylık paket alıyorsunuz. Ama iptal etmezseniz her ay işliyor.
iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.