Yapamazsınız ek tercih, puanınızın o puandan düşük olduğu için.
Ek kontenjanda kazanıp kayıt yaptırmayan öğrencilerin olduğu bölümler olur ekstra yeni bölüm açmazlar diye biliyorum.
Geçen sene benim istediğim bölümden 7 üniversitede açılmış ama ek tercihlerde..
Alttakide geçen senenin kılavuzu hakkındaki bilgi.
Alıntı
2012-2013 öğretim yılı için merkezi yerleştirmede boş kalan, yerleştirilen adayların kayıt yaptırmaması nedeniyle boşalan ve 2012-ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu yayımlandıktan sonra açılan yükseköğretim programlarının kontenjanlarına 2012-ÖSYS sonuçlarına göre ÖSYM tarafından ek yerleştirme yapılacaktır.