HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

http://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokuma...SYS/Tablo4.pdf

Burada kontenjan ve yerleşen sayısı var.
Misal Abant izzet sınıf öğretmenliği bölümü 274 puan ile kapatmış.
Başvuru sonrası tercih yapmayan ve boş kaldıktan sonraki ek tercih klavuzunda min puan 274 olarak mı gözükecek yoksa çıkan öğrenci sonrası en son alınan puan 250 vs puan mı baz alınacak. Biraz karışık oldu umarım anlatabilmişimdir.
Bu sene o bölüme en düşük puanla girmiş olan öğrenin puanı baz alınıyor. Eğer sizin ki ondan düşükse o bölümü yazamıyorsunuz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:02:08 -->-> Daha önceki mesaj 02:00:31 --

KuzeyReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3A'da aranmıyor dediğine göre sınavsız geçişlerde aranmıyor bu oyle mi ?
Evet sınavsız geçişler ve özel yetenek sınavı ile alınan programlar böyle bir kural yok.