HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar windows lisans ücretini ödemek zorundamıyız ? console app exe yi çalıştıracak başka işletim sistemi varmı
hayır ben 1 senedir 3 windows sunucu çalışıyor i3 işlemcide cracklı sorun yok

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:42:03 -->-> Daha önceki mesaj 01:38:44 --

EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 ip nasıl ekleyebildiniz, maksimum 3 ip olmuyormuydu?
çok basit

1 müşterimin makinesine ek ip alıp ondan buna çektim

malum sunucular arasında ip tranfser yapılabliyor

ama 1 sunucunuz varsa o işlemi yapamassınız sadece RIPE IP FailOver ip ler işin geçerli yani

professionnelle paketi almanız gerekir oda sadece ovh.com alınan sunucular işin geçerli oluyor ben bu yöntemle

1 tane sunucu professionnelle alarak toplam 25 sunucuya 128 ip dagıttım
yani her 3 ipden fazla ip almak işin her sunucu işin 15 euro ödemedim