Neden vazgeçiyorsun ki aç siteni kas biraz. Olmasa bile tecrübe etmiş olursun. Bu hepsinden önemlidir hocam.
vazgeçmeyi düşünmemin 2 sebebi var.
1- @dll nick'li arkadaşın vermiş olduğu bilgiye dayanarak arama yaptığımda aranma hacminin çok düşük olduğunu farkettim. kendisine bu ince püf noktası için tekrar teşekkürler.
2- kasmaktan kasıt nedir? siteyi açıp, güzel bir tema kurup, özgün içerikler girmekse eğer, bunu sürekli sonuna kadar yapabilirim. ancak iş SEO'ya geldiğinde iş bilgi ve paraya bakıyor.
anahtar kelimemde 1. sırada çıkan siteyi inceledim biraz. 1milyon backlinki var.
bu benim kasmamla olacak şey değil gibi geliyor açıkçası
vaktimi, kısıtlı bütçemi ve hepsinden önemlisi heyecanımı daha iyi bir fikir üzerinde harcamak isterim