Öncelikle belirteyim Ülkücü değilim,bu burstan da faydalanmayı düşünmüyorum.AMA bu ve buna benzer bursları son derece faydalı buluyorum.Özellikle son yıllarda terör örgütü sempatizanları üniversite içinde gruplaşıyor,birbirlerine destek çıkıyor,'birileri'nden aldıkları parayla maddi durumu kısıtlı öğrencileri kendi yanına çekmek için büyük oranda burs sağlıyor,hatta ve hatta başarılı ama sosyal yönden zayıf,kandırılmaya müsait insanları hedef alarak onlara kız arkadaş veya kızsa erkek arkadaş bile buluyor.Sağladıkları ev imkanlarını söylemiyorum bile.

Maalesef bu faaliyetleri de başarılı oluyor.Burs alan öğrenci direk PKK'ya sempati duymasa da gittikçe görüşleri değişiyor,teröre bakış açısı değişiyor,teröristlere 'Gerilla' demeye başlıyor ve ileriki zamanlarda da direk PKK destekçisi olacaklardır.Terör örgütünün üniversitelerde bu kadar örgütlendiği dönemde Ülkücü Ocakları geç bile kaldı.Bu cümleleri sol görüşlü bir insan olarak yazıyorum.Umarım ileride Burs imkanlarını genişletirler.