Forumda Bigtamer adlı arkadaştan 1 yıllık premıum kod aldım geçenlerde
1 ay olmadı sanırım,Linkin premıum özellıgı devre dısı kaldı arkadaşlar
neden böyle olmustur bılgısı olan varmı
Gunde 10 gb ındırmede yapmadım ,yaptıysamda 2 gun sonra turbobıt gıbı
duzelmıyormu acaba
Kod u tekrar denedım kabul etmıyor uyelık
bılgısı olan varsa sevınırım
Ölduyse premıum yenıden alacagımda ,akıbetını merak edıyorum