10 eylül gibi başlar, Üniversite kazanan ilk adayların tamamı kazandıkları halde başvurmayacaklar kayıt süresi icinde başvurusu yapılmayan kontenjan ve simdiki haliyle boş kalan bölümleri toplayıp kılavuz yayınlıyacaklar. Ona göre tercihler yapılacak.
ben ilk şeyde yerleştim. ben şimdi ek kontenjanda istesem tercih yapamayacakmıyım ?