botta halen sıkıntı devam ediyor zamanı olan bir coder yokmu?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:28:43 -->-> Daha önceki mesaj 13:56:07 --

yahu arkadaşlar ya yapıcam diyin yada ekle bakayım dmeyin amatörsen niye oyalıyorsun herkezin işi gücü var.

ekliyorz skype 2 soru soruyo ondan sonra kayıp????

postmu kasmak istiyorsunuz gidin geyik bölümlerine..!

profesyonelleşmeyemi çalışıyorsunuz alın bozuk bir bot kurun bir hosting uğraşın üstünde.

yaw lütfen zaman kaybettirmeyin arkadaşlar.

4 kişi ekledim 4üde aynı.

ekleyio işi yaparım diyip cevap vermeyenlere - trader uyguluycam işine gelen cevap versin.