Tamam hocam çok teşekkürler, 2 Eylül'de oradayım bakalım ne olacak. Beğenmeyip kayıt olmadan dönmem umarım
Ali Osman Sönmez kampüsü biraz sanayinin içinde kalıyor.Uludağ üniversitesinin merkez kampüsü kadar hareketli olmayabilir..
Geldiğinizde görüşebiliriz Bursa'dayım 4 Eylül'e kadar