Geçmiş olsun kağan evet bu olaylar yaşanırken bende iletişim halindeydim kağanla doğrudur.
Çok gülmüştüm " Yaptığınız 1 hata sunucuya zarar verdi " sözlerine
Webadam bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp anlatıyorum sizlere ipfw nasıl devre dışı bırakılır..
Öncelikle esxi kullanıyorsanız vsphere yardımıyla ana makineye bağlanıyorsunuz sonrasında müşterinizin sanal sunucusuna console yardımıyla bağlanıp kullanıcı adı şifre girip freebsd içersinden şu komutu veriyorsunuz
/etc/rc.d/ipfw stop
ve sunucu 24 saatlik hatadan sadece 1 saniyede kurtulmuş oluyor