q0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazacağınız bölüm ve ösym sınavında aldığınız puan başarı sırası ile türünü belirtirsseniz yardımcı olabilirim
sınava girmedim geçiş hakkım ile geçeceğim. bilg. programcılıgı yazabiliyorum birtek çünkü webtasarım mezunuyum liseden