Benim merak ettiğim OVH nin bu atağına redstation, leasweb ve online.net nasıl karşılık verecek, sanırım çok yakında server alana cep telefonu bedava olacak
Online.net'in zaten 29.99 euro'luk bir atağı olmuştu, ovh buna karşılık yapmış olabilir
http://www.online.net/fr/serveur-dedie/dedibox-classic