constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyunskor dava açsa o parayı da alamazlardı. Bence çok doğru yapmışlar. Yine iyi fiyat verilmiş. Alana da satana da hayırlı olsun. Şimdi çoğu kişi büyük oyun sitelerinin çakma alan adlarını regliyor yada mevcut sitelerini 2. sıraya çıkarmaya çalışıyor. Benden demesi boşuna uğraşmayın hepsinin sahibi spilgames değil...
üstad bencede arkadaşlar doğru bir karar aldı. ben çok memnun oldum sonuçta içimizden birisi kazandı. spilgames veya 3. bir şirket gibi her ay 100.000 euro + kazancı olan adamlar değiliz biz. gönül isterki 10 20 30k euro ya satsaydı arkadaşlar..
dediğin gibi çakma site ile çoğu kişinin başı ağrıyacak möhuk diye birşey var yabancı mahkeme hakem kararları bu doğrultuda tr de alınmış kararlar gibi doğrudan tanınıyor veya tenfiz ediliyor. benden bir domaini öyle almıştı google ordan biliyorum