Konu
networksolutions domainimi çaldı.
25-07-2013, 16:44:24
#8
musevvid
Domain artık gitmiş. Geri geleceğini sanmıyorum. Ancak r10'dan yasaklanırsa daha fazla kişi mağdur olmaz.