tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunu networksolutions kendimi yapıyor yoksa 3 liralık satış yapan bayilerimi yapıyor.
50 cent kupon kodu ile siteden alıp r10'dan 3 TL'ye satıyorlar.