laf sokmuyorum sadece insanlara kırmadanda birşeyler anlatabilirsin.r10'da çok var bu.niye rencide ediyon ne geçicek eline yaz normal insan gibi tavsiyeni .mübarek bu ayda ne gerek var kalp kırmaya ?
neyse ben kalp kırdıysam affola ama umarım derdimi anlatabilmişimdir.
saygılar
Ben şaka yapmaya çalışmıştım zaten yaptığım birşey yok. Yanlış anlaşıldı sadece. Herkese yardımcı olmaya çalışıyorum zaten.
Ben yine çok yazmaya başladım 3-4 ay çekileyim işime bakayım yine en güzeli.
Ben de kırdıysam k.bakma.