Konu
Adsensede favicon donemi basliyor.
25-07-2013, 03:28:40
#8
ozgurland
Önceki günlere göre bugün kazancım %20-30 arası azaldı bununla alakalı olduğunu düşünüyorum. Reklamlarda favicon gereksiz bence, umarım adsense paneline faviconları kapatma seçeneği eklerler.