Ban laf yetiştireceğine bi araştır öyle laf sok. 2 yıl oldum ben o siteyi devredeli.
laf sokmuyorum sadece insanlara kırmadanda birşeyler anlatabilirsin.r10'da çok var bu.niye rencide ediyon ne geçicek eline yaz normal insan gibi tavsiyeni .mübarek bu ayda ne gerek var kalp kırmaya ?
neyse ben kalp kırdıysam affola ama umarım derdimi anlatabilmişimdir.
saygılar