Konu
Avrupa'daki maçlara giden oldu mu?
25-07-2013, 03:22:52
#1
Segoe
Merhaba arkadaşlar, Avrupa'da oynana BJK,FB,TS, GS maçlarına daha önce giden oldu mu? Bu tür maçlara herkes gidebiliyor mu? Daha önce giden arkadaş varsa, -yeşil pasaportsuz- nasıl gittiğini açıklayabilir mi?
Şimdiden teşekkürler.