Konu
Bot ile ilgili Türkçe karakter sorunu
25-07-2013, 02:33:08
#2
By_MiLaT
konuyu kayıt ederken başlığı şu şekilde kayıt ettirin problem olmayacaktır
$baslik = iconv("UTF-8", "ISO-8859-9", $baslik);