Merhaba,

Yazdığım bi' tane video botu var. İçeriklerin çekildiği site Webloader ve kodlaması Windows-1254.

Ama karakteri vertabanına bi' türlü Türkçe yazdıramıyorum. Botu açınca içerikler Türkçe karakter olarak sorunsuz çıkıyor ama eklendikten sonra bozuluyor. Ben de mecburen "ö" yerine "o" kullanmak zorunda kaldım. Nasıl çözebilirim bu durumu?