Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biliyorum gg'de var ama hepsi replikla bana orjinali lazım hocam 8-10 kez cakınca bozulmaması lazım ...
Orjinalini zor bulursunuz hocam

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi