Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu urunun orjinali var mi bulabilir misiniz bilmiorm ama gittigidiyorda cakmalari 5 tl falan olmasi lazim

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
biliyorum gg'de var ama hepsi replikla bana orjinali lazım hocam 8-10 kez cakınca bozulmaması lazım ...