tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteniz güzel ve hoş bir fenerbahçeli olarak beğendim ama içerik bakımından güzel ve hoş diyemem çünkü içeriğin çoğu alıntı yani kopya bu yüzden onay almanız zor gözüküyor.

Dileğim inşallah alırsınız.
Bakalım inşAllah onay alırız