Siteniz güzel ve hoş bir fenerbahçeli olarak beğendim ama içerik bakımından güzel ve hoş diyemem çünkü içeriğin çoğu alıntı yani kopya bu yüzden onay almanız zor gözüküyor.

Dileğim inşallah alırsınız.