Eşzamansız beta olduğu için şu aşamada kullanmayın. 1-2 gün kullandım. Bazı tarayıcılarda reklamların gösterilmediğini fark ettim. Dediğim gibi şu aşamada adsense aayarlarıyla oynamamakta fayda var.