Ben bu değeri veritabanına girmiyorum zaten ekrana dinamik olarak böyle yazdırıyorum. Db ye girilmiş hazır değer karşılığı "kdvprice".
Ben bu değeri 6 eşit taksit te kaç para ödeyeceklerini göstermem için kodlamada evale /6 ekleyip 6 ya bolduruyorum. O şekilde gösteriyorum Dbye yazma ile v.s bir ilgisi yok yani konunun.
6ya bolduruyorum ama devirli sayı çıkıyor.