Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu değeri veritabanına girmiyorum zaten ekrana dinamik olarak böyle yazdırıyorum. Db ye girilmiş hazır değer karşılığı "kdvprice".

Ben bu değeri 6 eşit taksit te kaç para ödeyeceklerini göstermem için kodlamada evale /6 ekleyip 6 ya bolduruyorum. O şekilde gösteriyorum Dbye yazma ile v.s bir ilgisi yok yani konunun.

6ya bolduruyorum ama devirli sayı çıkıyor.
http://www.bilisim-kulubu.com/sozluk...mal+formatting

http://www.csharp-examples.net/string-format-double/