CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam db de decimal(18,2) olursa böyle bir kayıt giremezsiniz 18,3333333333333 TL onu direk 18,33 olarak kayıt eder buda sizin ön tarafda işlem yapmanızı engeller

Ben bu değeri veritabanına girmiyorum zaten ekrana dinamik olarak böyle yazdırıyorum. Db ye girilmiş hazır değer karşılığı "kdvprice".

Ben bu değeri 6 eşit taksit te kaç para ödeyeceklerini göstermem için kodlamada evale /6 ekleyip 6 ya bolduruyorum. O şekilde gösteriyorum Dbye yazma ile v.s bir ilgisi yok yani konunun.

6ya bolduruyorum ama devirli sayı çıkıyor.